Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 19:46 - Вицове за блондинки 11
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 505 Коментари: 0 Гласове:
2



Правостояща блондинка пътува в полупразен влак. След няколко часа минава кондукторът.
Блондинката:
-Извинете, бихте ли ми казали къде е място номер 952586?
Кондукторът с недоумение й поглежда билета:

-Влакът е без места, а това, което гледате, е серийният номер.
 

-----

Мъж работи в градината си. По едно време от съседната къща на бегом тича неговата съседка-блондинка, отваря пощенската кутия, поглежда в нея, затваря я и се прибира вкъщи. След известно време съседката отново тича, гледа в пощата, хлопва вратичката и се прибира. Когато това става за четвърти път, съседът не издържа и пита:
- Ама какво става? Да не се е случило нещо?
- Точно така, случило се е! Моят тъп компютър непрекъснато ми съобщава: "You"ve got mail"...
 

-----

Две блондинки се возят в асансьор. Изведнъж асансьорът засяда. Едната блондика започнала да вика:
- Помощ! Помощ!
Втората я попитала:
- Искаш ли да викаме заедно?
И двете започнали да викат:
- Заедно! Заедно! Заедно!
 

-----

Въпрос към Радио Ереван:
- Какво прави информация, достигнала до блондинка?
Радиото отговаря:
- Не е много ясно, вероятно отчаяно търси мозъка.
 

-----

Вечерно училище. Час по алгебра. Учителят пише на дъската уравнение Х+2=8, след това се обръща към учениците и казва:
- Някой от вас, може ли да намери Х?
Скача въодушевена блондинка, притичва до дъската и тържествено сочи, казвайки:
- Аз, аз го намерих, ето го Х!
 

-----

Блондинка и гаджето й в колата.
- Мила, я си подай главата през прозореца и виж дали ми работи мигачът?
- Да, не, да, не, да, не, да, не...
 

-----

Пред касата в операта застава блондинка:
- Два билета за първия ред!
- За "Тоска" или за "Борис Годунов"?
- Не, за мене и мъжа ми!
 

-----

Срещат се две блондинки.
- Здрасти!
- Здрасти!
- Добре изглеждаш! Фотошоп?
 

-----

Кондуктор във влака пита блондинка, пътуваша с куче:
- За кучето платихте ли?
- Не! Подарък ми е...
 

-----

Блондинка в автосервиз:
- Мъжът ми казва, че дамските боксерки в жабката му трябвали, за да полира с тях цилиндрите на двигателя. Кажете, на мен също ли ми трябват дамски боксерки или и мъжки също ще свършат работа?
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201285
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930