Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 18:54 - Вицове за блондинки 4
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 626 Коментари: 0 Гласове:
0



Една блондинка казала на друга:
- Започни да мислиш.
- Започвам.
След една минута втората казала:

- Приятно е да мислиш.
 

-----

Една блондинка казва.
- Капи портокал.
А сервитьорката отвръща.
- Брей бях чувала, че блондинките са тъпи. Ама такава, глупост като тая не бях чувала "От тавана капи портокал".
 

-----

Блондинка и брюнетка седнали да гледат БТВ новините. Давали как някакъв ще се самоубие. Обзаложили се дали ще скочи. Брюнетката победила, защото казала, че ще скочи. Тогава казала:
- Видя ли? Казах ти че ще скочи. Знаех че ще скочи, защото гледах сутринта същите новини.
- И аз ги гледах - рекла блондинката - Ама не знаех, че пак ще скочи!
 

-----

Едни си говорели. Единият питал:
- А бе ако брюнетка и блондинка скочат заедно от блока коя ще падне първа?
- Ми...блондинката!
- Не! Тя ще спре да пита за пътя!
 

-----

Как се чувства мозъчна клетка в главата на блондинка?
- Самотно.
 

-----

Блондинка и мъж пътуват в самолет. Мъжът решил да се избъзика:
- Искате ли да играем на една игра? Аз ще ви задавам въпрос, ако не познаете ще ми дадете $5, а ако аз не позная аз ще Ви дам.
- А, не не мога, уморена съм.
- Добре де, ако аз не позная ще ви дам $500.
- А не,... е добре хайде.
И така мъжът задал някакъв въпрос, блондинката не знаела и му дала $5.
Дошъл нейния ред:
- Кое е това нещо, което се качва в гората на четири крака и слиза на три?
Мъжът почнал да мисли, мислил, мислил нищо не измислил. Извадил лаптопа и почнал да рови. Но накрая се отказал извадил и й дал $500.
Дошъл негов ред:
- Добре де, какво е?
- Ами, и аз не знам - казала тя и му дала $5.
 

-----

Защо блондинките не могат да ядат банани?
Защото не могат да намерят ципа откъдето да ги обелят.
 

-----

Една блондинка заминала на гурбет в чужбина, но след известно време
и станало мъчно за майка и но нямала пари, за да и се обади.
Решила да иде в пощата и да помоли който е там на работа да и разреши да се обади.
Там работел много млад ерген.
Тя го помолила и той и казал че ще може само ако иде с него в другата стая.
Там той си свалил гащите и и казал "Давай!"
Тогава блондинката започнала да вика:
- Ало, ало, ало, мамо, чуваш ли ме добре?...
 

-----

Влиза блондинка в компютърен магазин и казва:
- Търся гениална мишка шофьор за микромеки прозорци!
Продавачът стои в недоумение няколко секунди и се сеща:
- Аха! Трябва Ви "Genius" mouse driver for Microsoft Windows!
 

-----

Една блондинка казала на друга:
- Искам да си направя пластична операция!
- Но ти си красива. -казала другата.
- Да красива съм, но не и пластична!
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201288
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930