Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 23:06 - Вицове за борци 11
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 502 Коментари: 0 Гласове:
0



в BMV седят двама,в костюми,при затворени прозорци,а навън е + 40 градуса.По едно време:
-Пешо, хайде да отворя прозореца.
-Не може!
-Хайде де!
-Казах, че не може.
-Защо?

-Нека всички мислят, че имаме климатик!
 

-----

Две борчета се срещат и едното пита другото:
- Защо си с две жалейки?
А вторият отговаря:
- Вчера баба ми почина, а днес брат ми каза, че и неговата сьщо починала!
 

-----

Мутра оглежда брошури за ваканции. Вижда ваканция в Гърция и казва:
- За тези руини трябва да дават 20% отстъпка.
 

-----

Между двама борци:
-Бягай у вас,къщата ти гори!
-Не може да бъде!Ключовете са ми в джоба.
 

-----

Един борец умрял. На надгробната му плоча приятелите му написали:"Едно голямо сърце и две яки ръце спряха да бият завинаги..."

-----

Вози се една мутра по околовръстното шосе и вижда една проститутка.Спрял той отворил вратата и я попитал:
- Колко ма?
- Еми... отпред 15, а... отзад 20!
А мутрата и казал:
- Ах мама ти стара... значи на тия отпред по 15, а на мен 20,ааа!
 

-----

Един борец хванал златната рибка и какво направил с нея:
- Претопил я и си направил ланец.
 

-----

Двама борци отиват на балет. По едно време единият заспива, а другият започва да го бута:
-Събуди се, бе! Заради теб, тия на сцената ходят на пръсти.
 

-----

Влиза едно борче в една книжарница и пита:
- Имате ли книги?
- Имаме, това, което виждате са книги.
- Супер! Дайте четири!
- Някакво по-леко четиво ли? - пита продавачката.
- А, бе, давай квото има, аз съм с джипа.
 

-----

Обява от мутра:
Търся квартира. За реда и чистотата в квартала гарантирам.
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201302
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930