Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 22:08 - Вицове за борци 2
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 542 Коментари: 0 Гласове:
1



Двама борци си четат вестник и единият казва:
- Виж какво е писал този репортер за нас!
Другия:

- Ти виж утре какво ще пише за него!
 

-----

Рано сутрин, разтревожена мутра звъни на своя шеф по мобифона и пита:
- Шефе, нощеска сънувах, че съм картоф. Какво значи тва, бе?
Шефът:
- Лоша работа, Тиква. Или ще те закопаят наесен, или ще те приберат напролет.
 

-----

Жената на една мутра му ражда близнаци. На другия ден бащата вдига банкет по случая.
Идва шефа му при него и го пита:
- А бе какви са близнаците - еднояйчни или двучяйчни?
Мутрата се позамислил и казал:
- Ами...едното е двуяйчно, а другото е момиче.
 

-----

Борец, кара с превишена скорост и ченге го спира:
- Талона, моля - казало ченгето.
- Ела, да ти го дам на прозореца - отвърнал бореца. Ченгето си подало главата и борчагата я защипал с прозореца. После излязал от колата и му смъкнал гащите и накрая потеглил.
Едно дете гледало отстрани и полицаят го питал:
- Ей, дете, видя ли му номера?
- Аз такъв номер и в цирка не съм виждал! - отвърнало детето.
 

-----

Борец си кара Mерцедеса и на един светофар го среща един с трабант и му чука на прозореца:
- Какво има? - пита борецът.
- Ще ми препечеш ли филийките на тостера ти, че моя се развали? - го пита този от трабанта.
- Ама аз нямам тостер!
- Е защо ти е тогава Mерцедес като нямаш тостер?
Борецът се ядосва и си купува тостер. Пак се срещат двамата на светофара и пак този от трабанта му чука на прозореца:
- Ще ми стоплиш ли супата, че ми се е развалила микровълновата печка?
- Ама аз нямам микровълнова печка! - му отвръща борецът.
- Е защо ти е тогава Мерцедес като нямаш микровълнова печка?
Тогава борецът се ядосва и си купува всякакви уреди. Срещат се пак двамата на светофара, но този път борецът чука на прозореца на този от трабанта. Човекът се показва:
- Какво искаш?
- Няма ли да ме помолиш за нещо? - го пита борецът.
- Ееее! За това ли ме изкара от банята? - се възмущава човека с трабанта...
 

-----

Един човек отива в супермаркета и пита на гишето:
- Извинете имате ли вафли Боровец?
- Да Господине - отговорила му с любезна усмивка продавачката.
Човека купил 3 и излязъл.
На следващия ден отново идва, но този път, с костюм, куфарче, издокаран от всякъде с ланци.
Продавката макар не веднага го познава и веднага му предлага още три вафли, но той махва с ръка:
- Не, този път искам три вафли Баровец, ако обичате.
 

-----

Две мутри се срещат на улицата и си приказват за най-различни неща. По едно време единият пита:
- Абе, брато, ти знаеш ли, какво е това френска любов?
- Знам бе! Лижеш там където се пишка!
- Аха! Това го знам, ама не знам кое, пластмасовото или порцелановото, бе?
 

-----

Мутра изпратил любимата в чужбина да учи изкуство. След 1 година обучение отиват в Лувъра. Разглеждат една картина и девойката пита отговорника на музея:
- Това е известната картина на Мане - "Селянка чопли семки" от 17-ти век нали?
А отговорника:
- Не 18 век... Венецианско огледало.
 

-----

Двама борци пътуват в една кола и единият казва:
- Абе, я виж каква красива природа.
Другият отговаря:
- Аз от тези дървета нищо не мога да видя.
 

-----

Син разговаря с баща си - мутра:
- Тате, ти често ли пътуваш в чужбина?
- Да, синко.
- Кажи ми една река в Германия.
- Коя, синко?
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201267
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930