Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 22:25 - Вицове за борци 4
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 497 Коментари: 0 Гласове:
0



Един борец харесал мадама. Отишъл при нея и я заговорил:
- Да отидем някъде заедно?
- Да отидем.
- Да се качим в БМВ-то?
- Да се качим.
- Да отидем вкъщи?
Отишли в къщата на бореца и той казал:
- Да пийнем по нещо?
Доволен, че мадамата изобщо не се съпротивлява, дори се съгласява много лесно с него, борецът продължил:
- Да се съблечем?
- Да се съблечем.
- Да си легнем?
- Да си легнем.
- Да загасим лампата?
- Да я загасим.

- Виж сега как ми свети "Ролекс"-а!
 

-----

Мутри се правят на интелигентни:
- Бе ти знаеш ли, че на Маркс имало живот?
- Това е само хипотенуза.
- Не знам, не съм импотентен по въпроса.
- Да, то си има икспреси по въпроса.
 

-----

Мутра в църквата пита свещеника:
- Кажете, ако даря на църквата 5000 долара, ще има ли спасение за душата ми?
- Не гарантирам, но нека да опитаме!
 

-----

Мутра в магазин за електоуреди се обръща към продавачката.
- Една ютия.
- Каква да бъде? По-мощна, по-слаба, с тефлоново покритие, с пара или без?
- Такава, с която да боли повече...
 

-----

Между манекенки:
- Би ли се съгласила да станеш жена на онази мутра?
- Бих се съгласила да стана негова вдовица...
 

-----

Мутра е на операционната маса, казва на хирурга:
- Докторе! Спасете ме! Ще ви дам много пари! Само ми помогнете!
Хирургът:
- Не! Първо парите! Работим с предплата. Иначе помогнеш му и никаква благодарност! Лежи си в гроба и се прави, че не те познава!
 

-----

Между мутри:
- Абе, колега, за кво ти е тоя стар "Москвич"?
- С него плаша синчето...
- Как така?
- Заплашвам го, че ще му го подаря за рождения ден вместо "Мерцедес", ако не ме слуша.
 

-----

Катаджия спира кола. Зад волана е мутра. Кадажията дълго и внимателно разглежда книжката му. Мутрата:
- Какво? Мислиш, че съм я купил ли? Не си познал! Приятелите за рождения ден ми я подариха!
 

-----

Син на мутра към класната си:
- Ако и утре ми се скарате за нещо, ще дойда на училище с родителите си...
 

-----

Мутра седи в ресторант. Идва управителя:
- Вие застреляхте нашия келнер!
- Не се притеснявай, пиши го в сметката.
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201277
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930