Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 18:07 - Вицове за герои 12
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 542 Коментари: 0 Гласове:
0



В началото бе Словото.

А после словата станаха твърде много...
 

-----

Попитали веднъж Марк Твен как трябва артистът да чете негови разкази, за да имат успех пред публика.
- На глас. - отговорил Марк Твен.
 

-----

Поручик Ржевски прочел книга за това как трябва да се разговаря с жените. Там имало и примерни теми за разговор: за животните, за времето, за музика, за любов. Решил той да опита и отишъл при една дама и казал:
- Какво хубаво кученце имате, мадам! - и го сритал с ботуша си - Лети ниско, сигурно ще вали. У дома имам един барабан, не искате ли да ходим да се чукаме?
 

-----

Ева попитала Адам:
- Искаш ли ме?
А той й отговорил:
- Че коя друга да искам?
 

-----

Поручик Ржевски стои на един бал сам до стената. До него се доближава Наташа и му казва:
- Да, и на мен ми са ми омръзнали тези скучни балове с целия им фалш и лицемерие.
Поручикът отговаря:
- Ами аз само чакам да свършат танците и да започне ебането.
 

-----

Не трябва да се съди за хората по приятелите им.
Иначе идеалът за човек щеше да е Юда Искариотски.
 

-----

Наташа пита поручик Ржевски:
- Били ли сте някога влюбен, поручик?
- Ами, ебал съм...
- Не, имах предвид чистата любов...
- А, да, и в банята може...
- Но не, аз говорех за висшата любов...
- Да, и на камбанарията съм пробвал..
- Ама аз човешки ви говоря, а вие...
- И с хора ми се случвало...
 

-----

И каза Бог: "Да бъде светлина". И беше светлина, и видя той че е добро.
...
И каза Бог: "Да бъде човек". И се създаде Адам, и видя Бог че е добро.
И каза Бог: "Да бъде жена". Видя я Бог, и каза: "Добре де, ще се гримира малко и няма проблем"...
 

-----

- Мислиш ли, че има Бог?
- Един Господ знае...
 

-----

Умрял Владимир Илич Ленин и го пратили в ада.
След една седмица Сатаната се обажда на Бога:
- Моля те, прибери си го тоя! Накара дяволите да се организират в профсъюзи, всичките малки дяволчета ги направи пионерчета, подстрекава грешните души да вдигат революция...
Взел го Господ в рая. След една седмица дяволът се обажда да пита какво става.
- Как е, Боже?
- Първо, казва се "Другарю Бог"! Второ, не ме занимавай сега, че бързам за партийно събрание. И трето - Бог няма!
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201370
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930