Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 16:32 - Вицове за животни 10
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 489 Коментари: 0 Гласове:
1



Две прасета пият кафе и си врачуват. Едното казва на другото:

- Виждам топла кочина, хубава храна, добър стопанин... Е, малко неприятности по Коледа...
 

-----

В зоомагазина:
- Преди седмица купих от вас канарче и Вие ми казахте, че живее десет години, а вчера то умря.
- Значи, вчера е навършило десет години.
 

-----

Стара маймуна обяснява на млада какво е условен рефлекс:
- Сега ще натисна този бутон, а онзи идиот с бялата престилка ще ни донесе по банан.
 

-----

Срещат се две маймуни:
- Как е новият ти възлюбен?
- Честно да ти кажа на външен вид много не ми харесва. В него има нещо човешко.
 

-----

Каубой влиза в бар, на една от масите трима мъж и едно куче играят покер.
- Ама и умно куче!
Един от играчите:
- Друг път умно, като има добри карти и маха с опашка.
 

-----

Кит плува вкръг около самка и с упрек й говори:
- Колко страни по света, стотици екологически организации, сума ти политически лидери, милиони хора - всички се борят за това, нашият вид да продължи да съществува, а ти ми разправяш - "Главата ме боли...".
 

-----

Малко пиленце пита мама-кокошка:
- Мамо, а мен щъркелът ли ме донесе?
- Да, само не казвай на баща ти!
 

-----

- Кои са трите любими думи на акулата?
- Човек зад борда.
 

-----

Влиза един мъж в зоомагазин. В един от аквариумите вижда много красива риба.
- Колко струва тази рибка?
- Не се продава, не можем да я хванем...
 

-----

Обява:
"Изгубено е много умно куче! Шаро, ако четеш това, обади се у дома!!!"
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 200592
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031