Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 16:20 - Вицове за животни 7
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 552 Коментари: 0 Гласове:
1



 Една мравка се разхожда с гъсеница на гърба.
Среща, я друга мравка и пита:
- Какво е това на гарбa ти?

- Космодиск!
 

-----

Две мухи летят средоточено около слон. Едната казва:
- Имаш ли план за действие.
Другата отговаря:
- Да, само да го съборим, после лесно ще до довършим с ритници....
 

-----

Три прилепа си висели на един клон. По едно време единият се изправил. Другият казал:
- Хей, виж! Този припадна.
 

-----

Вървял един човек през пустинята с една железопътна релса на рамото и среща друг човек, който пък носел телефонна кабинка:
- За какво ти е тази кабинка? - попитал първият.
- Е, как за какво! Като си вървя през пустинята ако ме срещне някой лъв и аз влизам в нея. Той обикаля около нея няколко часа и като му омръзне си заминава и така се спасявам. А, на теб закакво ти е тази релса?
- Ами и аз като теб като ме срещне някой лъв започвам да бягам. Бягам, бягам и като се измора вече много и като видя, че лъва ме настига хвърлям релсата и тогава да видиш какво се вика бягане.
 

-----

Лъвът в софийската зоологическа градина умрял и изпратили един самолет да докара друг лъв от Африка.
Взели един лъв в клетка и го карат за София, но на връщане самолета се развалил и кацнали в пустинята да го оправят.
Минали един, втори, трети ден и на лъва определената дажба храна свършила. Той търпял, търпял, не могъл да стои гладен, разбил клетката, видял механика и му казал:
- Ще те ям.
А, механика му казал:
- Ако се развали самолета няма кой да го направи и ти пак.. Минал по-напред, видял пилота:
- Ще те ям.
- Ако ме изядеш като няма кой да кара самолета пак долу...
Оклюмал се лъва, тръгнал обратно към клетката, но срещу него се задала стюардесата наперена. Лъва казал:
- Охо, поне теб мога да изям.
А, тя му отговорила:
- Ако искаш теб да те е*ат тия двамата до София яж ме.
 

-----

Малкото шимпанзе разправя на майка си:
- Днес предпазих учителя ни от една лоша шега! Другите му бяха сложили габърче на стола.
Майка му казва гордо:
- Много добре и какво направи?
Малкото шимпанзе отговаря:
- Точно в момента в който щеше да седне, му дръпнах стола!!!
 

-----

Един заек отишъл в баничарницата и попитал:
- Имате ли сто банички?
- Не!
На другият ден пак отишъл:
- Имате ли сто банички?
- Не!
На следващия ден пак:
- Имате ли сто банички?
- Не!
Решили да направят за него сто банички.
Пак дошъл заекът:
- Имате ли сто банички?
- Да!
- Леле, ами сега как ще ги продадете?
 

-----

Една гъска се разхождала, видяла бръмбари, мравки, скакалци,
пеперуди, ларви и ги питала :
- Можете ли да плувате и да летите?
И половината казали:
- Да!
А, другите казали :
- Не!
И тя отишла при най-умното животно. Попитала го:
- Кои животни могат да летят и плуват?
- Гъските! - отговорило най-умното животно.
- А, аз какво съм тогава?
 

-----

Две мравки спорели коя е по-силна. Отишли при най-умното животно хипопотамът. Той им казал:
- Купете си багер.
 

-----

Срещат се двама приятели:
- Как си отдавна не сме се виждали?
- Бях на сафари в Африка.
- И?
- Скрил съм се зад едно дърво с двуцевката и чакам лъва да дойде по-близо. Идва той, натискам спусъка и засечка, дърпам и вторият - пак засечка.
- Ей, страшна работа!
- Абе, тъкмо да ме сграбчи и една черна ръка ме издърпа на дървото - горила.
- Ааа, отървал си се!
- Къде ти! Като ме хвана там и секс, секс ...
- Е, поне си останал жив.
- То това живот ли е? Тя там, аз тука! Ни пише, ни се обажда!
 



Тагове:   хумор,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201259
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930