Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 15:58 - Вицове за борци 19
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 875 Коментари: 0 Гласове:
0



Две мутри са на почивка в Бразилия. Цялата група излиза от туристическия автобус и екскурзоводът предупреждава:
- Господа туристи, имайте предвид, че половината от населението на страната е болно от СПИН, а другата половина от туберкулоза.
Едната мутра се била заплеснала някъде и пита:
- Кво каза тоя бе?
Вторият отговаря:

- Каза, че може да чукаме само тия дето кашлят...
 

-----

Мутра седи в ресторант. Сервитьорът му носи второто.
- Ей... сервитьора... абе аз тебе някъде съм те виждал. Не се ли борихме с тебе на финалите по борба през "86 година?
- Не, господине.
- Не, не, познавам те тебе от някъде аз... А на олимпиадата през 1984, да си ходил?
- Не, господине. Никога не съм се занимавал с борба.
- Тогава съм те виждал в залата за бодибилдинг...
- Не, господине. Не ходя там.
- Ааа! Сетих се бе! Ти ми донесе преди малко първото...
 

-----

- Знаете ли какво е да спиш с борец?
- Все едно да падне върху тебе гардероб, и да ти опре ключа.
 

-----

Двама борци седят в първокласен ресторант. Единият казва:
- Обичам да има цветя на масата!
Другият го пита:
- Защо, да не си вегетарианец?
 

-----

Двама борци пътуват по магистралата и изведнъж гумата се пука точно на един завой. Единият вика:
- Кво ша праим, брато? Гумата се спука.
- Спокойно, имаме резервна в багажника!
 

-----

Мутрите ще правят акция на другия ден. Преди да си тръгнат вечерта шефа сверява часовниците:
- И така, утре акцията започва в десет часа. За тези, които са с електронни часовници, в хиляда...
 

-----

Един борец се разхождал из полето със синчето си. Детето по едно време го попитало:
- Тате, какво е онова дето лети там горе?
- Ами птица.
- Как се пише това?
- Ето как. - чертае му в пръстта. - П-т-и-ц-а.
- А онова там какво е?
- Делтаплан.
- Как се пише?
- Ами... Д-е-... - вглежда се в небето. - Знаеш ли, и това е птица!
 

-----

Седи си един борец вкъщи, и идва синът му, заедно с някаква мадама:
- Тате, запознай се, това е приятелката ми...
- Ако искаш да се жениш за нея - добре. Обаче ако искаш да я повозиш на джипа ми - гледай си работата!
 

-----

Двама борци чакат автобус. Единият - номер 1, а другият - 13. След малко на спирката спира 113. Единият учудено казва:
- Я, скив, двата рейса дойдоха заедно.
 

-----

Някакъв си кара колата в един хайдушки квартал. Спира на светофара, и изведнъж вратата му се отваря, поглеждат го няколко свирепи мутри и му викат:
- Слизай веднага от тая крадена кола!
- Ама как "крадена", моя си е!
- Беше твоя, вече е крадена.
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201208
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930