Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 18:12 - Вицове за Иванчо и Марийка 12
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 640 Коментари: 0 Гласове:
0



- Иванчо, признай кой ти е написал съчинението!

- Не знам, честна дума! Легнах рано да спя, госпожо.
 

-----

- Иванчо, зашо си хвърли бележника в ъгъла?
- Наказвам го за двойката!
 

-----

Учителката:
- Иванчо, защо в диктовката си имаш толкова празни места?
- Място за реклами, госпожо.
 

-----

- Иванчо! Как може, имаш двойки по всичко, освен по география?!
- По география още не са ме изпитвали...
 

-----

Иванчо и Марийка питат баба си:
- Бабо, а откъде идват децата?
- Щъркелът ги носи.
Иванчо казвана Марийка:
- Марийке, хайде да й обясним всичко, че така ще си замине необразована.
 

-----

Учителката по литература:
- Деца, кажете ми една съгласна?
Иванчо:
- Марийка, госпожо.
 

-----

Малката Марийка се прибира от училище и казва:
- Мамо, днес Иванчо в междучасието ме целуна по устата!
Майката, възмутена, но и учудена пита:
- И как стана това?
- Не беше лесно, но три съученички ми помогнаха да го държим.
 

-----

Баща към сина си:
- Петьо, защо ухапа учителя по крака?
- Той се държеше с мен като с куче!
 

-----

Учителят пише забележка на своя ученичка: "Марийка говори много!".
На другия ден момичето връща бележника на учителя си. Баща й е написал: "Да бяхте чули майка й!".

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201315
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930