Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 18:37 - Вицове за Иванчо и Марийка 15
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 758 Коментари: 0 Гласове:
0



- Иванчо, как е новата ти учителка?
- Много е набожна!
- Защо мислиш така?

- Ами пита ме нещо, аз почна да й отговарям, и тя веднага почне да се кръсти и да вика "Господи помилуй, Господи помилуй"...
 

-----

Иванчо на урок по физика. Питат го:
- Дай пример за нещо с променливо съпротивление?
- Светла от 8-Б клас.
- Как така?
- Ами понякога ми пуска, а понякога се съпротивява.
 

-----

- Мамо, вярно ли е че дяволите имали рога?
- Не всички, мамо, само женените.
 

-----

Учителката разказва на децата за наклоненията на глаголите.
- Иванчо, как ще е повелителното наклонение на глагола "мълча"?
- Шшшш!
 

-----

В училище учителката казва:
- А сега, деца, ще изучаваме буквата "х".
Иванчо вдига ръка:
- Аз да кажа, аз да кажа!
- Млъквай, Иванчо. Ти още за буквата "п" не си довел баща си в училище.
 

-----

Учителката дава на децата тема да пишат съчинение: "Какво щях да правя, ако бях директор". Всички почват да пишат, само Иванчо стои.
- Иванчо, защо не пишеш?
- Чакам да дойде секретарката.
 

-----

В час по биология учителката разправя за размножението на амебите. След като си разказва урока, пита учениците:
- Какво правят амебите след процеса на деление?
Иванчо:
- Едната се обръща към стената и заспива.
 

-----

- Иванчо, дядо ти е много болен. Иди да му кажеш нещо по-весело да го разведриш.
- Дядо, ще уредим на погребението ти да свири духов оркестър!
 

-----

Иванчо се оправдава пред баща си:
- Учителят се заяжда с мен, каза че нищо не разбирам от математика. После ми написа в бележника някаква цифра.

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201152
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930