Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 18:51 - Вицове за Иванчо и Марийка 16
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 692 Коментари: 0 Гласове:
0



Учителката по биология разказва:
- Къртицата всеки ден изяжда храна, равна на собственото й тегло!
Иванчо пита:

- А къртицата откъде знае колко точно тежи?
 

-----

- Иванчо, къде си изцапа така панталона?
- Мамо, аз тебе питам ли те къде все си късаш чорапогащниците?
 

-----

Малкият Иванчо постоянно тормози майка си с въпроси и накрая на нея й писва и му казва:
- Ако продължиш така, ще се изнервя, ще се разболея, ще дойде доктора, няма да може да ми помогне и ще умра...
- И после какво ще стане?
- Ще ме погребат и няма да ме има вече.
- А как ще те погребат?
- Ами така - идва черната катафалка и ме отнася към гробищата.
- А аз ще може ли да седна на предната седалка до шофьора?
 

-----

Иванчо пита майка си:
- Мамо, от къде се светва лампата?
- От където се изгася.
 

-----

Учителката пита Иванчо:
- Иванчо, защо първо виждаме светлината, а после чуваме звука?
- Ами... защото очите са по-напред от ушите!
 

-----

Иванчо се прибира вкъщи:
- Мамо, мирише вкусно! Какво готвиш?
- Нищо, гладя накапаната ти тениска!
 

-----

Иванчо влиза в час, връщайки се с изваден зъб от зъболекарския кабинет.
- Иване, къде беше? - пита учителката.
- При зъболекария.
- И? Боли ли те?
- Не знам, зъбът остана при зъболекаря!
 

-----

- Иванчо, какво се получава от овцата?
- Вълна, естествено.
- А какво правим от вълната?
- Не знам, госпожо.
- Е, как не знаеш? От какво ти е направено палтото?
- От палтото на тати.
 

-----

След "занятия извън учебно време" учителката недоволно казва на иванчо:
- Неудовлетворителен! Утре да дойдеш с баща си!
 

-----

Иванчо пита баща си:
- Тате, тате, какво беше това, което падна снощи във вашата спалня и където мама каза, че и Господ не може да го вдигне?
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201280
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930