Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 19:02 - Вицове за Иванчо и Марийка 17
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 861 Коментари: 0 Гласове:
0



Иванчо към баща си:
- Тате, класната те вика в училище.
- Защо? - пита таткото.

- Не знам, не съм я виждал от месец!
 

-----

Иванчо пита Марийка:
- Каква е разликата между майка ти и баща ти?
- Не знам.
- Майка ти има мустаци, а баща ти не.
 

-----

Учителката задава на децата, да напишат съчинение на тема "Какво ще направя, ако имам един милион".
"Ще нахраня всички бездомни кучета" - мисли си Марийка.
"Ще помогна на пенсионерите" - пише Гошко.
"Ще построя голям балон и ще дам на всички да се повозят на него" - мечтае си Танчето.
Учителката върви между чиновете и изведнъж вижда Иванчо седи и зяпа през прозореца.
- Ти що не пишеш, бе, Иване?
- Да не съм луд? Имам един милион и ще седна да работя нещо....
 

-----

- Татко, можеш ли да се подписваш със затворени очи?
- Да, защо?
- Тогава се подпиши в бележника ми.
 

-----

Иванчо към майка си:
- Мамо, днес ме вика директорът на училището и ме пита имам ли по-малки братя и сестри. Казах му че нямам.
- Правилно си отговорил. А той какво каза?
- Нищо, само че много се зарадва...
 

-----

Учителката пита:
- Деца, от кой зеленчук ни текат сълзи?
Иванчо вдига ръка:
- От картофите, госпожо!
- Как така от картофите? От лука, Иванчо!
- Госпожо, вас никога ли не са ви уцелвали с картоф по главата?
 

-----

Иванчо се прибира от училище:
- Мамо, Татко, мисля, че няма да е здравословно ако ми видите бележника!- Взимат го, гледат, а там: три шестици! Всички припадат.
- Нали ви казах, че няма да е здравословно
 

-----

Иванчо пита майка си:
- Мамо, вярно ли е че Петърчо има пра-пра-пра-прабаба?
- Не, момчето ми, той просто заеква!
 

-----

Един ден Иванчо се връща в къщи и се хвали на дядо си:
- Днес помогнах на една баба да пресече улицата.
- Браво, Иванчо, ето ти 1 лев.
На другия ден Иванчо идва с Марийка.
- Днес помогнахме на една баба да пресече улицата.
- Браво на вас, ето ви по 1 лев.
Когато Марийка си отишла, дядото попитал Иванчо.
- Защо днес идвате двама души?
- Защото бабата се съпротивляваше...
 

-----

Иванчо се връща в къщи с посинено око.
И майка му му казва:
- Иванчо, аз казах ли ти преди да се сбиеш да броиш до 10!
А Иванчо и отговаря:
- Да, ама мамо майката на Стоян му казала да брои само до 5.
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 200575
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031