Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 19:08 - Вицове за Иванчо и Марийка 19
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 1219 Коментари: 0 Гласове:
0



- Иванчо тебе баща ти бие ли те?

- Ние сме десет братя и аз съм най-малкия и докато стигне до мен се изморява.
 

-----

Иванчо се връща от училище и пита баща си:
- Тате, вярно ли е, че човекът е произлязъл от маймуната?
- Ти да, но аз не.
 

-----

Иванчо звъни на Марийка.
Тя се показва на балкона, а Иванчо я пита:
-Марийке ще дойдеш ли долу?
-Еее, ти ще искаш да правим секс.
-Не, обещавам ти, само ще си играем.
-Ами аз тогава няма защо да слизам!
 

-----

- Слънцето има ли крака?- пита учителката.
- Да! - отговаря Иванчо.
- Откъде знаеш?
- Ами като минавах покрай вашата къща,госпожо,чух някой да казва:"Слънчице,отвори си краката".
 

-----

Каката на Иванчо поканила приятелките си в къщи. Но преди това казалана Иванчо:
- Влизаш в спалнята и не се показваш за да не ме изложиш.
Всички поканени се събрали, но познавайки Иванчо пожелали да го видят.
Няма как, каката извикала Иван, но му казала да не говори.
Иван влязъл и започнал да се запознава, но през една.
Това направило впечатление и го попитали защо прави така.
Ще не ще Иванчо отговорил:
- Ами мама ми каза че всяка втора жена е курва и аз затова избягвам да се запознавам с вторите.
 

-----

Иванчо се прибира от училище. Баща му иска бележника и гледа двойка по физическо. Казва му глупак с глупак как може да имаш двойка точно по физическо, какво стана?
Иванчо: Ами учителката каза вдигнете си левия крак, вдигнах го, след това ни каза вдигнете си и десния крак....баща му го прекъсва: че на онази си работа ли да застанеш?
Иванчо смутено: И аз така й казах!!!
 

-----

В училище учителят обяснява на децата как трябва да си мият зъбите преди лягане, и после почва да ги пита:
- Петърчо, ти какво правиш вечер преди лягане?
- Мия си зъбите!
- Браво. А ти, Марийке?
- Мия си зъбите.
- А ти, Иванчо?
- Пуша една цигара и си лягам.
- Браво бе... А родителите ти какво правят?
- Е, господин учител, тоя въпрос не е подходящ за деца във втори клас...
 

-----

Иванчо казва на баща си:
- Тате, утре те викат в училище при директора.
- За какво пак?
- Ами счупих един прозорец.
- Стига бе, че колко прозорци има в това училище?!
 

-----

Иванчо, баща му и майка му спят в едно легло. Иванчо по средата. Бащата побутва Иванчо и казва:
- Кажи на мама, че татко ти я кани да се повози на влака.
- Мама каза, че не иска.
- Кажи на мама, че я каня пак.
- Мама каза, че отново не иска.
След известно време майката побутва Иванчо:
- Кажи на баща ти, че съм съгласна да се повозя на влака с него.
- Татко каза, че вече е заминал с ръчната дрезина.
 

-----

Малкият Иванчо се научил да смята на пръсти. Веднъж, когато им дошъл на гости дядото, накарали Иванчо да демонстрира това си умение.
Дядото задал въпрос:
- Колко е три плюс четири?
Иванчо сметнал на пръсти и отговорил:
- Седем!
Дядото:
- Слушай, синко, не трябва да смяташ на пръсти. Скоро ще тръгнеш на училище, а това хич няма да се хареса на учителката. Я си сложи ръчете в джобовете сега!
Иванчо си пъхнал ръцете в джобовете.
Дядото пита:
- Колко е пет плюс пет?
Иванчо почва да шава с ръце в джобовете и после казва:
- Единайсет!
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 200590
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031