Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 17:00 - Вицове за Иванчо и Марийка 2
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 901 Коментари: 0 Гласове:
1



Петърчо казва на Иванчо:
- Миещите тапети са чудесно нещо!
А Иванчо отговаря:

- Да, но е толкова трудно да ги отлепяш и да ги напъхваш в пералнята...
 

-----

Бащата на Иванчо отива при сина си и го пита:
- Иванчо, я ми кажи честно, ти имаш ли гъбички?
Иванчо отговорил направо:
- Разбира се! 4,00 лв. са печурките, а сърнелите 3,20 лв.
 

-----

След лятната ваканция в училище учителката кара учениците да кажат по едно изречение с рима. Те започнали:
- Отидох в горичка срещнах сърничка и т.н.
Дошъл редът и на Иванчо. Той се замислил и казал:
- Скочих в бурето със саламура и си натопих коленете.
Учителката казала:
- Е Иванчо тук няма никаква рима ...
Той я прекъснал и казал:
-Еее малко беше саламурата.
 

-----

Майката пита Иванчо:
- Защо плачеш?
- Сънувах, че училището е изгоряло.
- Не плачи де, това е само сън!
- Плача точно за това?
 

-----

- Иванчо, това Иван Вазов ли е?
- Не, госпожо, това е неговият портрет!
 

-----

В детската градина учителката кара децата да броят. Стоянчо:
- Едно, две, три, четири?
Гошко:
- Пет, шест, седем, осем?
Иванчо:
- Девет, десет, вале, дама, поп?
 

-----

Пращат Иванчо в първи клас. Още първия ден, обаче той отива при учителката и казва:
- Госпожо, аз съм много умен, не съм за първи клас - пратете ме направо в трети! Учителката се объркала и го води при директора.
- Господин директор, Иванчо иска направо от трети клас да започне да учи! - Ами добре, изпитай го да видим. Почнала учителката:
- Колко е 3 по 3?
- 9.
- Правилно. А 6 по 6?
- 36.
- Добре. А какво е това - кравата ги има четири, а аз - две?
- Крака.
- А какво е това - ти го имаш в панталоните, а аз го нямам?
- Джоб.
- Правилно! Ставаш за трети клас! А директорът се обадил:
- Направо в пети да го пратим, много е напред с материала! Я как отговори на всичко, а последните два въпроса даже и аз ги обърках!
 

-----

Иванчо счупил поредния прозорец в училище. Директора решил да го накаже(да боядиса всички прозорци в училището вместо да играе през голямото междучасие). По едно време дошъл директорът и го попитал:
- Боядиса ли прозорците.
Иванчо:
- Боядисах ги, но остана още малко боя да взема да боядисам и рамките.
 

-----

- Иванчо, защо не идва вчера на училище?
- Семейството ни се увеличи с един човек, госпожо.
- Братче или сестриче си имаш?
- Татенце! Мама се омъжи за пети път.
 

-----

Баща се пребира от работа и казва на сина си:
- Иванчо дай да ти видя бележника!
Иванчо:
- Не мога дадох го на Петърчо, за да уплаши родителите си!
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201370
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930