Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 17:24 - Вицове за Иванчо и Марийка 5
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 743 Коментари: 0 Гласове:
0



Иванчо се прибира от училище. Майка му го пита защо си е захвърлил бележника в ъгъла. А той отговаря:

- Защото го наказвам за двойката днес.
 

-----

Петърчо пита Иванчо:
Защо се говори, че на Косьо колата изминава 1000 км с 1 лигър гориво, а е бил много беден?
Иванчо отговаря:
Защото изминава 1 км и си троши колата и трябва да си купува нова.
 

-----

Иванчо и Марийка са сред природата.
Иванчо казва на Марийка:
- Марийке,открих четирилистна детелина.
Марийка радостно възкликва:
- Иванчо, това означава, че скоро ще се оженим!
Иванчо(учудено):
- Така ли? А аз винаги съм мислел, че четирилистните детелини носят късмет...
 

-----

Учител пита в час по зоология:
- Иванчо, към кое семейство се отнася кобрата очиларка?
- Към семейството на късогледите - отговорил ученикът.
 

-----

В час по химия учителката пита:
- В какво се разтварят мазнините?
- В тиган! - отговаря Иванчо.
 

-----

Урок. Учителката проверява домашните:
- Петърчо, къде ти е домашната?
- Ами вчера бях болен, не можах?
- Хич не се опитвай да ме лъжеш - двойка. Ами ти, Стефчо?
- Ами баба ми почина?
- Не се опитвай да ме разчувстваш! Две. Иванчо?
- Ами вчера брат ми се върна от затвора, та празнувахме?
- Хич и не опитвай да ме плашиш с брат ти. Три.
 

-----

Учителка пита ученик:
- Иване знаеш ли нещо за Гошо, защо не е на училище?
- Да, госпожо има свински грип.
- О, наистина ли? - притеснена пита учителката.
- Ами да, където и да го срещна все се е освинил.
 

-----

Иванчо среща Марийка:
- Здрасти, Марийке!
- Ей, с две думи ме кандардиса!
 

-----

Учителката разказва на децата за наклоненията на глаголите.
- Иванчо, кажи що е повелителното наклонение на глагола "мълча"?
- Шшшш!
 

-----

Учителката влиза в клас, придружена от двама непознати.
- Деца, това са двама геолози - казва тя. - А ти, Иванчо, ще заведеш господата до мястото, където си намерил онези хубави лъскави камъни.
- Днес не може, госпожице!
- Защо?
- Защото днес музеят е затворен!
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201329
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930