Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2010 17:24 - Вицове за Габровци 1
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 3250 Коментари: 0 Гласове:
4



Един габровец пътувал с влак от София към Габрово, но на всяка гара слизал да си купи билет. Попитали го:
- Защо слизате на всяка гара и си купувате билети, a не си купите билет направо эа Габрово?
Той отвърнал:

- Ами, докторът ми каза, че съм тежко болен и сигурно няма да оживея до там, заради това реших да спестя малко пари...
 

-----

Един габровец отишъл в една кръчма.
- Кръчмарят го попитал, защо не си носиш халката.
А, габровеца отговорил:
- Тази седмица я носи жена ми!
 

-----

Един габровец отива до съседа и му казва:
- Комшу, голям проблем. Имам 15 гости, а само 10 стола, ти имаш ли свободни столове.
- Да.
- Идеално, значи ще ти ги пратя ония петимата.
 

-----

В една страшна буря в планината се загубили група туристи. След като цял ден се мотали без посока и вече отчаяни последния от колонката се провикнал:
- Момчета, мисля че сме близо до Габрово!
- По какво позна бе!? - спрели всички учудени.
- Намерих презерватив с 16 вулканизации!
 

-----

Към полунощ габровец се разхождал нервно пред един бар. Минал негов познат и го попитал:
- Какво правиш тук?
- Жена ми е вътре с някакъв обожател.
- Е що не влезеш да им видиш сметката?
- Чакам оня тип да й плати сметката.
 

-----

Един габровец решил да спести пари за преглед и като срещнал доктора на улицата, го попитал:
- Докторе, ти какво правиш като настинеш?
Докторът, също габровец, отговорил:
- Кихам.
 

-----

На габровец му дошли гости. Постояли, поприказвали. По едно време домакинята подсетила мъжа си:
- Няма ли да предложиш на гостите нещо освежително?
- Разбира се! - отвърнал габровецът.
И отворил широко прозорците...
 

-----

Габровче в магазина:
- Чичо, колко струва дупката на геврека?
- Нищо.
- Добре, дай един геврек с по-голяма дупка.
 

-----

- Знаеш ли, като те видя - все се сещам за Стоян - казал един габровец на друг.
- Защо?
- И той има да ми дава пет лева!
 

-----

Един човек взел, че паднал в реката и започнал да се дави. Минава друг наблизо и му казва:
- Подай ми ръката си! Подай ми ръката си!
Обаче от страна на удавника никаква реакция. Спасителят се огледал наляво-надясно за помощ и видял табелка, на която пише: "Габрово 5 км". Досетил се каква е работата и казал:
- Дръж ми ръката! Дръж ми ръката!
И удавникът тутакси се хванал за ръката на помагащия човек.
 

 


Тагове:   хумор,   смях,   смешно,   смешки,   смешен,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 200583
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031