Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 17:51 - Вицове за герои 7
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 870 Коментари: 0 Гласове:
0



- Кой е най-големият враг на Желязната маска?

- Ръждата.
 

-----

Влиза Джеймс Бонд в един бар и вижда страхотна мадама. Приближава се:
- Бонд, Джеймс Бонд.
- Off, fuck off.
 

-----

В магазина:
Един баща трябва да купи на дъщеря си подарък - кукла Барби.
- Имаме три вида Барби: Барби неомъжена, Барби омъжена и Барби разведена.
- Коя колко струва?
- Барби неомъжена струва 18 долара, Барби омъжена също струва 18 долара, Барби разведена обаче струва 180 долара.
- Защо Барби разведена струва толкова скъпо?
- Защото има комплект къщата на Кен, колата на Кен, караваната на Кен, хеликоптера на Кен и още...
 

-----

"Ако Барби е наистина толкова популярна, защо се налага да й купувате приятели?"

-----

Двама хобити си взели проститутка. Отвели я в един мотел - единият хобит влязъл с нея в стаята, а другият останал да чака отвън. Но през затворената врата се чували странни звуци - някой викал: "Не мога да го направя! Не мога да го направя!".
На сутринта първият хобит попитал втория:
- Е, как беше?
Първият хобит отговорил:
- Беше ужасно! Аз просто не можах да го направя!
Вторият хобит поклатил глава с разбиране:
- Дааа, проблеми с мъжествеността...
- Не бе, не можах да се кача на леглото.
 

-----

    - Колумб бил открил Америка... голяма работа. Толкова е голяма - оставаше и да не я забележи?

-----

"Гласове от отвъдното"- последният албум на Лили Иванова.

-----

Пияна жена седи в локва на улицата. Към нея се приближава мъж:
- Да ви помогна ли, госпожице?
- Аз не съм госпожица, аз съм Снежанка.
- А защо седите в локвата?
- Ами, сигурно съм се разтопила!
 

-----

Видял един човек Вуте да копае дупки и го запитал:
- Защо копаеш тия дупки, Вуте?
- Снимки до кръста за паспорт ще правя.
- А защо шест дупки копаеш?
- Ами толкова снимки ми искат.
 

-----

Ще екзекутират двама души в един и същи ден.
- Какво е последното ти желание, чадо мое? - пита свещеникът единия от тях.
- Много обичам да танцувам - отговаря той. Нека ми пуснат Бритни Спиърс.
- Моля ви, моля ви - намесва се другият осъден на смърт - При това положение нека мен да ме екзекутират първи!
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201317
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930