Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 17:54 - Вицове за герои 8
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 618 Коментари: 0 Гласове:
0



Няколко борци се возят в лимузината си. През това време по тротоара минава една монахиния. Изведнъж лимузината спира, борците слизат, вадят бухалките от багажника, пребиват монахинята и единият се извиква:

- А са да те видиме бе, Батман!
 

-----

Едно гномче влязло в магазин и казало:
- Седем грама сирене, ако обичате.
Продавачът:
- Вие да не се шегувате?!?
- Аз, ако се шегувах щях да ви кажа да разрежете сиренето.
 

-----

    И принцът ... цеунал жабата и тя се превърнала в принцеса. С кайма и кашкавал.

-----

Нане пита Вуте:
- Абе, Вуте дека беше цял месец?
- О, Нане бях на 4-ти километър!
- Е, оти бе?
- Е па, да ми дадат жълта книжка.
- Е, Вуте та ти не си луд!
- Е, оти депутатите и те не са луди, а пък им дадоха жълти книжки без да одат на 4-ти км.
 

-----

Марк Твен получил пакет със захар, която била примесена с пясък. На другият ден той публикувал във вестника следната обява: "Умолява се фирмата, изпратила ми пакет захар, примесена с пясък, да ми изпрати в срок от 24 часа пакет с чиста захар, или ще съм принуден да изнеса името и във вестника". На другата сутрин получил пакети със захар от пет различни фирми!

-----

Бай Ганьо отворил бирария насред пустинята Сахара. Седи си той и вика:
- Студена бира, моля! Хайде на бирата!
Минал един американец, погледнал го и викнал:
- Бегай, бе, мираж!
След малко минал арабин, погледнал го и му казал:
- Бегай, бе, мираж!
По едно време се задал един германец, умиращ за чаша ледена бира. Застанал пред бай Ганьо и му вика:
-Добре че те видях! Давай бързо една ледена!
Нашенецът го погледнал и му вика:
- Бегай, бе, мираж!
 

-----

Унгарският математик Паул Ердош много обичал да се шегува с напредналата си възраст. По едно време той установил, че аудиторията му се пълни с все повече студенти за лекциите му и казал:
- Предполагам, че причината за този интерес не е друга, а за да можете да се гордеете някой ден, че сте присъствали на последната ми лекция.
 

-----

Сър и Лейди - първа брачна нощ. Лейди притеснена седи на леглото, Сър влиза в спалнята облечен с чисто черна пижама. Лейди започва неуверено:
- Сър, има нещо, което... трябва да ви кажа... Аз, аз... всъщност вие не сте ми първият.
Сър става и излиза от стаята, връща се след малко преоблечен - този път пижамата му е на цветя. Лейди го пита:
- Сър, много ли се засегнахте?
- Не, официален ходя само на премиери.
 

-----

Марк Твен на парти харесал една жена и и прави комплимент:
- Госпожице, изглеждате чудесно.
- Не мога да кажа същото за Вас.
- Е, тогава излъжете като мене.
 

-----

Христо Стоичков на банкет по Великден. Изведнъж вижда съблазнителна блондинка и отива при нея. Подава й ръка и
казва:
- Христо Стоичков...
- Во истина Стоичков.
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 200565
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031