Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 17:58 - Вицове за герои 9
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 566 Коментари: 0 Гласове:
0



Oтива Зоро при любовницата си и казва на коня си:
- Ти ще седиш тука и ще чакаш! Като се прибере мъжа й да скоча на теб и да избягам.
Качва се Зоро. Шибат се... По едно врме на врата се чука. Зоро скача от кревата, взима си гащите и се мята през прозореца. Любовницата отваря вратата и вижда коня на Зоро. Поглежда го учудено, а коня отговаря:

- Кажи на Зоро, че навън заваля и че ще го чакам във входа!
 

-----

Пена и Вуте гледали любовен филм и слушали как нежно героите си комуникират. Тогава Пена рекла на Вуте:
- Чуй как нежно си говорят ората, а ти "Пено яла да та...". Да земем да почетем малко книги да се пообразоваме.
След известно време Пена отишла при Вуте и му казала:
- Вуте, искам да ме обичаш като Ромео, да ме ревнуваш като Отело и да ме любиш като Казанова!
Вуте я погледнал, премигнал умно и рекъл:
- Пено, за сега моем само да те уапем за гъзо, щот съм на "Баскервилското куче".
 

-----

Отиват Хасан и Айше на танци.По едно време на Хасан му се дотанцувало и вика на Айше:
-Айше в`ъри тука да танцуваме,ма!
-Не мога Хасане,х`апсолютно съм уморена!
-Айше,в`ъри тука щти вкарам един ма!
-Е штом така любезно ма каниш
 

-----

Бай Ганьо,американеца и французина били в един хеликоптер.Французина паднал в склад за прах за пране.
Американеца паднал в склад за сапуни.Бай Гань паднал в склад за каратешници.Жените им си говорели,жената на французина казала:
-Моят мъж когато пръдне мирише на прах за пране.
Жената на американеца казала:
-Това не е нищо,моят мъж когато пръдне мирише на сапун.
Жената на бай Ганьо казала:
-Това не е нищо,моят мъж като пръдне убива котката под леглото.
 

-----

Бай Ганьо,французина и африканеца си говорели.Африканеца вика:
-Аз си купих една ябълка...е толко голяма и като се върнах като я сложих на масата и тя се счупи.
Французина казва:
-Това не е нищо.Аз като си купих една ябълка като я сложихме на кантара той се счупи.
Бай Ганьо вика:
-Това не е нищо.Аз си купих една ябълка и като я сложих в каруцата... тя се счупи и от ябълката излезе един червей и той изяде магарето.
 

-----

На коктейл Джеймс Бонд стои до страшно привлекателна и сексапилна дама, и съсредоточено си съзерцава часовника. По едно време дамата се изнервя от явната липса на внимание и се обръща към него:
- Какво толкова му има на Вашия часовник, че толкова го гледате?
- О, този часовник е много специален, с вграден изкуствен интелект, който улавя алфа-вълните от околната среда и ми казва всичко за това което ме заобикаля.
- И какво Ви казва например за мен? - кокетно запитва дамата.
Бонд се заглежда в часовника и заявява:
- Ами според него в момента Вие сте без бельо.
Дамата прихва да се смее:
- Вашият часовник е пълен боклук! В момента съм и със сутиен и с бикини....
Бонд замислено почуква по стъклото на часовника:
- Странно... пак избързва с 1 час....
 

-----

Ако аз бях в рая на мястото на Адам, днес светът щеше да бъде съвсем друг!
- Защо?
- Защото не понасям ябълки!
 

-----

Умрял папата и се запътил към Рая. Свти Петър го спира на вратата:
- Ти къде?
- В рая.
- Откъде накъде?
- Ами аз съм папата - божи наместник на земята, мястото ми в рая е гарантирано!
- Нищо такова няма! - казва Свети Петър. - Я да погледна за всеки случай в тефтерите.
Гледа - нищо такова няма. Обажда се на Господ:
- Господи, тука някакъв папа...
- Не познавам такъв, питай Исус.
Обажда се на Исус:
- Исусе, тука някакъв папа на вратата...
- Не го познавам, питай Светия дух.
Звъни Петър на Светия дух:
- Тука един папа...
- Какво, папата! Веднага го засилвай в ада!
Папата е шашнат:
- Ама защо?
- Защото разпространява гнусни слухове за мен и Дева Мария!
 

-----

По какво се различават обикновеният снежен човек и снежният човек хомосексуалист?
- На единия морковът му е отзад.
 

-----

Исус Христос повел учениците си на разходка в планината.
Когато я наближили Исус казал:
- Нека всеки вземе по един камък и да го носи към върха!
Всички взели големи камъни, само Юда взел малък.
Когато изкачили върха Исус попитал:
- Ученици, гладни ли сте?
- Да-а-а!
- Нека тогава всеки камък да се превърне в хляб!
Всички се наяли само Юда останал гладен.
На другия ден Исус пак повел учениците си на разходка,и когато стигнали до планината той отново им казал:
- Нека всеки вземе по един камък и да го носи към върха!
Всички взели големи камъни, само Юда взел един огромен.
Когато изкачили върха Исус попитал:
- Ученици, гладни ли сте?
- Да-а-а!
- E ми аз тука нося едни вафлички!
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201227
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930