Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 17:13 - Вицове за животни 20
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 476 Коментари: 0 Гласове:
0



На северния полюс. Разговор между мечка и снежен човек:
- Много ми е студено с тоя сняг по козината -казала мечката.
Снежният човек казал:

- А, питаш ли ме мене?
 

-----

Един човек се връща от командировка в Африка. Гледат го колегите - един такъв тъжен, унил, току зарее поглед в пространството. Попитали го какво му е.
- Ох, - въздъхнал тежко човекът, - един ден така се случи, че се загубих в джунглата. Подгониха ме едни гладни лъвове и аз, като нямаше къде се скрия, хоп - покатерих се на една палма. А там една разгонена горила - три дни и три нощи ме еба...
- Е, какво толкова - успокоили го колегите - нали си си спасил живота!
- То пък, егати животът - аз тука, той там - нит пише, нит се обажда...
 

-----

Цаца попитала кит:
- Абе, тебе как те побират в консервена кутийка?
 

-----

- Дядо, когато си бил в Австралия убивал ли си кенгуру?
- Да! И още ме болят краката от подскоците, докато го преследвах!
 

-----

Дете-молец и майка му стоят в гардероба.
- Мамо, до полетим!
- Не, ще стоим тука и ще гризем това кожено палто.
- Жалко- отвърнал малкият молец - А вчера като си полетях, толкова много ми ръкопляскаха...
 

-----

- Знаеш ли какво се получава, като се прегърнат две стоножки?
- Не!
- Цип!
 

-----

Жабата видяла шарана да се припича на слънце в една плитчина и го попитала:
- Какво правиш тук?
- Чакам да дойде някой рибар.
- Защо, да не ти е омръзнал живота?
- Не, комбина сме с крокодила, аз съм примамка.
 

-----

Една крава се подигравала на едно коте:
- А гледай, какво си малко, а имаш мустаци!
- А ти, виж се каква си голяма, а не носиш сутиен!
 

-----

Костенурка била обрана от два охлюва. Полицията я разпитва:
- Госпожо, кажете ни какво се случи.
- Не знам, не знам... Всичко стана толкова бързо...
 

-----

Мъж води козел на изложба на кучета:
- Регистрирайте ни, ако обичате.
Журито:
- Но това е козел.
Мъжът:
- А брадата!? Това е порода ризеншнауцер.
- А рогата!?
- Не се бъркайте в личния живот на моето куче!
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 200599
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031