Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 16:08 - Вицове за герои от приказките 1
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 667 Коментари: 0 Гласове:
1



Отишъл принцът при царя :
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона ! А ще изпълните ли сега вашето?

- Да, ето ръката на принцесата ...
 

-----

Зайо Байо си имал златна тоалетна, която била и музикална. Един ден дошъл вълкът и му казал:
-Моля ти се Зайо Байо, позволи ми да ползвам тоалетната ти.
-Добре - казал Зайо.
На другия ден вълкът пак дошъл и казал на Зайо Байо:
-Ех, че си Зайо Байо. Пусна ми химна на България. Трябваше прав да стоя.
 

-----

Туристи отиват на езерото Лох Нес с надеждата да видят известното чудовище.Сядат в един бар на брега, говорят си и чакат.По едно време единият попитал бармана:
- Кога обикновенно се появява чудовището?
- Най-често след петото голямо уиски.
 

-----

Жена застава срещу вълшебното огледало и пита:
- Огледалце на стената, коя е най-красива на земята?
Огледалото троснато отговаря:
- Че мръдни се, за да мога да видя...
 

-----

Али Баба отива при пещерата и казва:
- Сезам, отвори се!
Отговаря механичен глас:
- Въведете вашия ПИН код...
 

-----

Веднъж Баба Яга хванала млад и красив момък и му казала:
- Ако отговориш на гатанката ми, ще ти се отдам, а ако не познаеш, ще те изям. Момъкът си помислил:
- По-добре да ме изяде...
А Баба Яга продължила:
- Зеленичко, живее в блатото, скача, започва с "ж" и завършва с "а". Що е това?
- Скакалец!
- Ах, ти, палавник такъв! - викнала Баба Яга. - Позна!
 

-----

Върви си един човек през гората и вижда три джуджета.
- Какви сте вие, бе момчета? - пита човекът.
- Ами ние сме седемте джуджета.
- Е как седем, като сте три?!
- Е нема хора,бе братче!
 

-----

"Кой е ял от моята чиния?" - попита татко-мечок.
"Кой е ял от моята чиния?" - попита мама-мечок.
"Кой е ял от моята чиния?" - попита малкото мече.
И само Маша, гледайки говорещите мечки, разбра: "Трябва да отказвам тревата..."
 

-----

Някакъв хванал златната рибка и тя му се примолила:
- Пусни ме, ще ти изпълня три желания!
- Добре... Първото ми желание е да имам много пари. Второто ми желание е да имам колкото си искам жени. А третото ми желание е да те хвана още стотина пъти.
 

-----

Един рибар хванал златната рибка
"Пусни ме и ще ти изпълня четири желания!" - помолила се тя.
"Кажи - защо четири, а не три?" - учудил се той.
"Ще ти кажа. А какви са останалите ти три желания?"
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201285
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930