Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 18:03 - Вицове за Иванчо и Марийка 11
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 641 Коментари: 0 Гласове:
0



Иванчо пита баща си:
- Татко, можеш ли да се подписваш със затворени очи?
- Да, защо?

- Тогава се подпиши в бележника ми!
 

-----

Иванчо към учителката си:
- Ама как така грешен отговор, госпожо! Вие, с "Гугъл" ли ще спорите?
 

-----

Майката пита Иванчо:
- Защо имаш двойка на диктовката?
- Заради отсъствие.
- Не си бил на училище?!
- Бях, но съседа по чин не беше.
 

-----

Урок по английски. Питат Иванчо:
- Преведи словсъчетанието "член-кореспондент".
- Pеnis рараrассi.
 

-----

- Момчета, хайде да ходим да играем карти с Марийка!
- На събличане ли?
- Виждал ли си я? С нея само на пари!
 

-----

Става тъмно. Баща се провиква от балкона:
- Иванчо, мислиш ли да се прибираш вкъщи?
- Мисля, тате! - крещи в отговор сина.
- Е, и?
- Тате, дай ми още час да помисля!
 

-----

- Ние си имаме нова кола - хвали се Иванчо в училище.
- Каква?
- Още не съм я видял. Татко цяла нощ я боядисва в гаржа и пренабива номера...
 

-----

Психолог беседва с родители относно възпитанието на сина им:
- Възпитавете го прекалено строго.
- Защо?
- Когато го попитах как се казва, той отговори - Иванчо Млъкни.
 

-----

- Иванчо, кажи ми къде се намира Занзибар.
- Госпожо! Знам всички барове в града, но за такъв чувам първи път!
 

-----

Иванчо казва на майка си:
- Мамо, дай сладолед.
- Няма да ти дам, скоро ще обядваме. Излез и си поиграй малко.
- Няма никой навън, за да си играя. Дай сладолед.
- Няма да ти дам. Играй си вкъщи.
- Добре, ама играй с мен. На майка и баща.
- Уф, че си и ти. Добре, ти си бащата, аз съм майката.
- Ето аз се връщам от работа:
Кво си седнала? Я си вдигни задника накрая и дай един сладолед на детето.
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201300
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930