Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2010 10:47 - Вицове за Чапай и Петка 1
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 3458 Коментари: 2 Гласове:
0



Накарали Чапай и Петка да напишат съчинение за училище какво са правили цяло лято. Обаче цяло лято те са пили и са ходили за жени, чудили се, чудили се какво да пишат и решили да пишат вместо, че са пили, че са чели и вместо ходили по жени ходили за риба. "Ставам аз сутринта ама ми се чете ама ми се чете та 2 не виждам. Отивам в домашната библиотека, гледам всичко съм прочел. Намирам едно спотаено малко книжле и го прочитам на един дъх. Излизам и отивам в градската библиотека - там си поръчвам 3те тома на "Война и мир". Прочитам ги набързо и след тях още едно малко книжле. Излизам навън и гледам Петка ама се е начел ама се е начел та не може да ходи. Отивам при него и му викам "Абе Петка какво ще правим сега". "Ами айде да ходим за риба" ми отговаря той. Ама нали се бяхме начели едно хубаво та цял ден не можахме кукичките да изправим.

-----

Петка разтревожен:
- Василий Иванич! Анка е предател - пълзи към белите! Да я спрем?
Чапай:
- Не стреляй, Петка! Тя е нашето бактериологично оръжие!
 

-----

Чапай и Петка били подгонени от канибали. Видели наблизо един кладенец. Влезли в него и Чапай дал идея:
- Когато дойдат канибалите ще се преструваме на ехо.
След минута дошли и те. Вождът на племето казал:
- Май са в пустинята.
- Май са в пустинята - се чуло от кладенеца.
Някой от тях се обадил:
- Май са в кладенеца.
А от кладенеца:
- Май са в пустинята.
 

-----

Чапаев се явява на изпит в академията. Навън го чака Петка.
- Какво стана, Чапаев, взе ли изпита?
- А бе, остави. Питаха ме колко прави 0,5 + 0,5. С цялата си душа чувствам, че е равно на литър, но не знам как да го изразя математически.
 

-----

Чапай и Петка отиват на риболов. Чапай сяда да лови риба без стръв, а Петка отива до колата да вземе червеите. Чапай хваща златната рибка и тя му казва:
- Ако ме пуснеш, ще ти изпълня три желания.
Чапай се съгласил и я пуснал.
- Искам да имам Ferrari, искам да имам 5 милиона в брой.
Златната рибка му изпълнила желанията и той казал:
- Третото си желание оставям на Петка - нека се сбъдне първото нещо, което той си пожелае.
В същият момент се провикнал Петка:
- Чапай, 300 бивола да те е*ат! Тука няма никакви червеи!
 

-----

Чапай и Петка се напили до козирката и пълзяли по релсите.
По едно време Чапай пита:
- Кога ще свърши тази дълга стълба?
- Спокойно - казала Петка
- Ето, асансьорът идва.
 

-----

На фронта. Чапай съобщава на Петка.
- Петка, някакъв глупак гърми по нашия полк.
Спри го или го неутрализирай.
- Абе, Чапай, не е един, много са.
 

-----

Пристига генерал по инспекция в ротата на Чапай и поискал да се срещне с Анка картечарката. Чапай пратил Петка да, я повика.
Петка се върнал след 5 минути и доложил:
- Василий Иванич,А нка лежи с апандисит!
- Анка при мен, Апандиситът да се разстреля!
 

-----

Петка и Чапай седят на едно кресло в старчески дом.
Чапай казва:
- Петка, какви славни години преживяхме, а сега виж как ми треперят краката.
- Еех, ти поне имаш кракааа.
- Ама, то и ръцете ми треперят.
- Еех, ти поне имаш ръце.
- Че и главата ме боли.
- Еех, ти поне имаш главаааа - отвърнал призрака на Петка.
 

-----

Чапаев и Петка отишли на разузнаване при белите и се маскирали като крава - Петка отпред, а Чапай отзад. Белите прибрали кравата в обора и й сипали сено. Чапаев сръгал Петка:
- Яж, че ще ни разкрият.
Няма как, Петка почнал да зоба сено. По едно време почнал тихичко да се смее.
- Василий Иванич, дръж се, водят бика...
 

 


Тагове:   хумор,   Чапай и петка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - shturec1 - Един друг
16.12.2010 11:43
Чапаев казал на Петка:
- Много си прост защото не четеш.
- Чета аз, ама нищо не разбирам.
- Какво не разбираш?
-Ами ето: "Патрициите пиеха руйно вино в мраморни терми, обкръжени от куртизанки."
-Е какво има толкова? "Руйно вино" е червено вино, "Терми" са бани, "Куртизанки " са си нашите ку...и.
-А какво е "патриции" бе Чапаев?
-А, това е печатна грешка - Партийците бе!
цитирай
2. sande - Разсмя ме истински ...
16.12.2010 16:52
Вицовете са много хубави, включително и допълнението.

Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201178
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930