Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 17:22 - Вицове за герои 1
Автор: zabaven Категория: Забавление   
Прочетен: 949 Коментари: 1 Гласове:
2



Влиза Стоичков в бар в Ню Йорк и вика на келнера:
- Ей ти!

И му донесли 8 чая.
 

-----

Пепеляшка към принца:
- Обувката ми стана! Кога е сватбата?
- Това беше полуфиналът. Сега ще мерим сутиен.
 

-----

Супермен бил много отегчен - омръзнало му да се бори непрекъснато с престъпниците. За това решил да се обади на Батман и да му предложи да отидат в някой клуб. Но Батман казал, че ще трябва да си остане в къщи, защото Робин бил болен.
Разочарован, Супермен се обадил на Човека-Паяк, но Човека-Паяк казал, че си е уредил среща с Жената-Котка.
Най-накрая, Супермен решил да отскочи до апартамента на Жената-Чудо. Като кацнал на балкона и погледнал през прозореца, Супермен видял, че Жената-Чудо лежи гола с разтворени крака. Помислил си:
"Аз съм по-бърз от куршум! Мога да вляза там, да правя секс с нея и да си тръгна, преди тя да разбере какво става!"
И наистина! Влязъл и след секунда излязъл.
Междувременно, Жената-Чудо казала:
- Чу ли нещо?
- Не - казал Невидимия - но изведнъж ужасно ме заболя задника...
 

-----

Реклама:
Продаваме цигари "Бонд" на едро. Телефон за връзка: 0700707.
Търсете: Джеймс.
 

-----

Тича Мечо Пух при Прасчо и вика:
- Бързо, дай ми пушката!
Грабва пушката и изчезва. След пет минути се връща и влачи нещо голямо с едната ръка. В другата ръка носи буркан със сладко:
- Ама какви пчели съм намерил само, Прасчо! Погледни, вместо мед носят сладко, а даже и приказват!
Прасчо учуден пита:
- Приказват!? И какво приказват?
- Глупости приказва някакви.
- Аз съм Карлсон, "Аз съм Карлсон" - ей такива ги разправяше!
 

-----

Джеймс Бонд пътувал в автобус. Изведнъж станала катастрофа и автобуса се блъснал в бензиностанция. Един старец събужда Джеймс Бонд и го пита как се казва, той му казал Бонд - Джеймс Бонд. Старецът му казва аз пък съм Петър - Свети Петър!

-----

В една мисия убили Джеймс Бонд и изкачвайки стълбите на рая срещнал един човек и му казал:
- Аз съм Бонд Джеймс Бонд!
Човекът отвърнал
- Аз съм Петър Свети Петър!
 

-----

Джеймс Бонт си купил нова и много бърза кола. Качил се на нея и я подкарал с бърза скорост, забил се в една мантинела и го откарали в болница. След дълго време той се събудил и видял един старец и решил да се запознае с него и му казал:
- Аз съм Бонт, Джеимс Бонт. А старецът му отговорил:
- Аз съм Петър, Свети Петър.
 

-----

-Вчера скачах с парашут.
-Е и?
-Ами...разбрах откъде се отделя адреналина...
 

-----

Върви евреин по улицата и намира дебела пачка евро по 500.
Навежда се и я взима. След като внимателно преброява парите, казва:
-Хм....малко са!
 

 


Тагове:   хумор,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. therainss - разбрах откъде се отделя адреналина...
14.12.2010 17:29
...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zabaven
Категория: Забавление
Прочетен: 201343
Постинги: 140
Коментари: 17
Гласове: 39
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930